Tuesday, December 2, 2008

ကြ်န္ေတာ့္ မ်က္လံုးေတာင္ ကြ်န္ေတာ္ မယံုႏိုင္ေလာက္ေအာင္ ျဖစ္သြားရပါတယ္....။ မ ကို ခ်ိန္း တဲ ့အခိ္်န္ဟာ မနက္ပိုင္းမွာပါ..။ ဒါေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္ mail ထဲမွာ ေရးထားတာက ည (၁၂) နာရီ တိတိပါဘဲ...။ ကြ်န္ေတာ္ေသခ်ာစဥ္းစားပါတယ္..။ကြ်န္ေတာ္ မွားမ်ားသြားလားလို ့.....။ ဘယ္လိုမွ မျဖစ္ႏိုင္တဲ ့ကိစၥပါ..။ ဘာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ပါေလ ကြ်န္ေတာ္ပို ့တဲ ့စာေရာက္သြားျပီ ဘဲ...။ ဘယ္လို မွမတတ္ႏိုင္တဲ ့ကိစၥ ပါ...။ ည (၁၂) နာရီ ကို ဘဲ ထပ္ေစာင့္ ရေတာ့မွာပါ..။ ကြ်န္ေတာ္ မ နဲ ့ေတြ ့ရင္ ေမးမယ့္ စကားေတြ ကို ၾကိဳတင္ စဥ္းစားထာပါတယ္..။ ဒါမွပဲ ကြ်န္ေတာ္ေမးမိ မွာပါ..။ သူငယ္ခ်င္းကို တိုင္ပင္ၾကည့္ တယ္ ... သူကလဲ ေထာက္ခံတယ္ေလ..။ လုပ္သင့္တယ္လို့ ေပါ့..။ ကြ်န္ေတာ္ေမ့ေမ့ ေျပာက္ေျပာက္ ထားလိုက္ပါျပီ...။ အေမွာင္ ၾကီးစိုး လာမယ့္အခ်ိန္ကို ေစာင့္ ရင္းနဲ ့...............။
ည ဖက္ေရာက္ေတာ့ သူ ငယ္ခ်င္းက အိမ္ကို ေစာၾကီးေရာက္လာပါတယ္..။ကြ်န္ေတာ္နဲ ့တူတူ TV ၾကည့္ေနတယ္ေလ...။ TV အစီအစဥ္
ေတြျပီးေတာ့ နာရီ က (၁၁) နာရီထိုးေနျပီ..။ ကြ်န္ေတာ္အ၀တ္အစားလဲလိုက္တယ္..။ သူငယ္ခ်င္းနဲ ့အတူ ကားေလးစီးျပီးေတာ့သြားခဲ ့တယ္။ ေကာင္းကင္ၾကီးက လည္းၾကည္လင္ေန လို ့...............။ အရာအားလံုးဟာ သူဟာနဲ ့သူ ေနသားတက် ျဖစ္ေနပါတယ္.. ။ ကြ်န္ေတာ့္
အလိုက္သိတဲ ့သူငယ္ခ်င္း က ေတာ့ ကားထဲ မွာပဲ သီးခ်င္းနားေထာင္ေနတာေပါ့......။ လက္ပတ္နာ၇ီ ကို တမင္ထားခဲ ့တာပါ.................။
အခ်ိန္ေတြကို မသိခ်င္ေတာ့ပါဘူး.။ကြ်န္ေတာ့္ မ်က္လံုးထဲ မွာေကာင္းကင္ေပၚက ၾကယ္ေတြ အစုလိုက္ ေၾကြ က်ေနသလိုပါဘဲ.....။
မ နဲ ့ေတြ ခဲ ့တာေတြ ေျပာခဲ ့တဲ ့စကားေတြ မ နဲ ့ပတ္သက္တဲ ့အရာေတြ အားလံုးကို ျပန္စဥ္းစားေနမိပါတယ္..။ အခ်ိန္ေတြ ဘယ္ေလာက္
ကုန္သြားမွန္း ေတာ့မသိလိုက္ပါဘူး....။ IBC ဘက္ကေန ညဥ့္ ငွက္တအုပ္ ပ်ံသြား မွ ပဲ ကြ်န္ေတာ္သတိရမိေတာ့တယ္......။ ခံုတန္းေပၚက
ထ ဖို ့ၾကိဳးစားလိုက္တဲ ့ အခ်ိန္မွာ ကြ်န္ေတာ္ ရဲ ့အျမင္အာရံုေတြ ေ၀၀ါးသြားသလို ပါဘဲ.......။ ကြ်န္ေတာ္ကိုယ့္ ကို မထိန္းႏိုင္ေတာ့ ပါဘူး..။
ခံုတန္း ေပၚကို ျပန္လည္ က်သြား မိတယ္..။ တေနကုန္ ကိုယ္ေတြ ပႈျပီးဖ်ားေနတာေတြ ေရာ ည ရဲ ့ေအးစက္တဲ ့အခ်ိန္ေတြေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္ အရမ္းအားနည္းေနပါျပီ....။ ကြ်န္ေတာ့္ ႏွလံုးခံုသံကို ကြ်န္ေတာ္ ျပန္ၾကားေနရပါတယ္...။ အရာအားလံုးကို ကြ်န္ေတာ္ သတိမရေတာ့ ပါဘူး..။ မ်က္လံုးေတြထဲမွာ ေပၚေနတာ မ ရဲ ့ ပံုရိပ္ေတြပါ.....ဘဲ.။ အဲ့ဒါေတြကို ေတြ ့လိုက္ရင္ ေ၀ဒနာေတြ အားလံုး ဟာေပ်ာက္ကင္းသြား တာပါ...။ ကြ်န္ေတာ္ေလာကၾကီးနဲ ့ အဆက္အသြယ္ျပတ္သြား ျပီေလ....။ အခိ်န္ေတြေတာ္ေတာ္ ၾကာ သြားျပီလို ့ထင္
ရေပမယ္ ့ နားထည္းမွာ ေမာင္ လိုု ့ေခၚတဲ ့အမ အသံ ကို ၾကားလိုက္ရပါတယ္...။ ကြ်န္ေတာ္ အားယူျပီးထလိုက္ မိတယ္ ။ ကြ်န္ေတာ္ တကိုယ္လံုးေပါ့ပါးေနသလို ပါဘဲ.......။ ကြ်န္ေတာ္သိပ္ခ်စ္ရတဲ ့ မ ကြ်န္ေတာ္ ဆီကို ေျပးလာေနပါျပီ.......။ ကြ်န္ေတာ္ မ ဆီကို ေျပးခဲ ့မိတယ္..။ မ ကို ရင္ ခြင္ထဲ မွာေထြး ေပြ ့မိတာနဲ ့ႏႈတ္ဖ်ားက ေနေျပာလိုက္တယ္ေလ.....။ ”မ” ကြ်န္ေတာ့္ ကို မထားခဲ ့ပါနဲ ့ေတာ့ေနာ္..။ကြ်န္ေတာ္ မ နဲ ့မေ၀းခ်င္ေတာ့ဘူး...။ ”မ” လည္း ေမာင္နဲ ့တစ္သက္လံုးအတူတူ ေန ဖို ့ထြက္လာခဲ ့တာ .................။
ကြ်န္ေတာ္အရမ္း ၀မ္းသာသြားပါတာေပါ့...။ ကြ်န္ေတာ္ အျဖစ္ခ်င္ဆံုး ဆႏၵ ပဲေလ....။ ကြ်န္ေတာ္ မ နဲ ့တခါထဲ လိုက္သြားဖို ့ဆံုးျဖတ္
လိုက္ပါတယ္....။ သူငယ္ခ်င္း............. ကြ်န္ေတာ္ကို မေတြ ့ရင္ေရာ .. သူအိမ္ကို ဘယ္လို ေျပာမလဲ......။ ဒီအခိ်န္မွာ မ ေလာက္ အေရးၾကီးတာ မရွိေတာ့ ပါဘူး....။ ကြ်န္ေတာ္ ဘာကို မွာ မ လက္ကို ဆြဲ ျပီးေတာ့အေ၀းဆံုးကို ထြက္သြားေတာ့မယ္...။ ဒါ ကြ်န္ေတာ္ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ ပါ.........။ ကန္ေဘာင္ထက္ကို ၾကည့္လိုက္ရင္ အားလံုးသားရာေနပါတယ္........။ ဒါေပမယ္ ့ ကြ်န္ေတာ္ ထို္င္ခဲ ့တဲ ့ခံုတန္းေပၚမွာ လူတေယာက္ အိပ္ေပ်ာ္ေနတာကို ေတြ ့လိုက္တယ္... ။ ကြ်န္ေတာ္ သြားျပီး သတိေပးမယ္ လို ့ေျခလွမ္းလိုက္တဲ့ အခိ်န္ မွာ
ကြ်န္ေတာ္ သူငယ္ခ်င္းကန္ေဘာင္ေပၚတတ္လာတာကို ေတြ ့လိုက္ရတယ္ .....။ ကြ်န္ေတာ္ ကို သူတာမွာပါ....။ ကြ်န္ေတာ္သိေနတယ္..........။ကြ်န္ေတာ္ ေျခလွမ္းကို ေျပာင္းလိုက္တယ္...။ မ နဲ ့အတူ ကြ်န္ေတာ္ ထြက္သြားေတာ့ မွာပါ ေအးခ်မ္းတဲ ့ကမၻာသစ္ဆီကို ေပါ့........................ကန္ေရျပင္ၾကီးကို ႏႈတ္ဆက္လိုက္ပါတယ္...............။




ကန္ေဘာင္ေပၚတြင္လူငယ္တဦးေသဆံုးျခင္း

သက္ဆိုင္ရာ မွ စစ္ေဆးခ်က္အရ ႏွလံုးေသြးရပ္ကာေသးဆံုးေနျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း....................


ကန္ေဘာင္နားကို ည(၁၂) နာ၇ီေလာက္ ေရာက္မိတဲ ့အခါ ကန္ေဘာင္ေပၚမွာ စံုတြဲ ေလး တစ္တြဲ လမ္းေရွာက္ေနတာကိုေတြ ့ရင္ သြားမေႏွာက္ ရွက္ပါနဲ ့ ေကာင္ေလးကို လဲ သူ ဒီ ေလာက ၾကီးမွာမရွိေတာ့ဘူးဆိုတာကို အသိမေပးလိုက္ပါနဲ ့ သူတို ့ခ်စ္သူႏွစ္ဦး ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရြွင္ရြွင္နဲ ့ခ်စ္ေနၾကပါေစ......................................................

သင္ေရာ ဒီလိုမ်ိဳးေတြျဖစ္လာခဲ႔ရင္ဘရ္လိုလုပ္မလည္း ..... ?????
ေနမင္းညိဳ

1 Comment:

  1. ၾကယ္ျပာ said...
    ဒါဆို မ က သရဲေပါ႕ေနာ္ ... ဖတ္လို႕ေကာင္းပါတယ္ ... ပထမ ဇာတ္လမ္းမွာက်ေတာ႕ ေကာင္ေလးက ျပန္ေကာင္းသြားၿပီး ေကာင္မေလးနဲ႕ေပါင္းသြားရတယ္ ... ခုလဲေပါင္းေတာ႕ေပါင္းတာပါပဲ ... သိခ်င္တာတခုေတာ႕ရွိတယ္ ... မ က ဘယ္လုိျဖစ္ၿပီး ေသသြားရတာလဲ ဆိုတာသိခ်င္တယ္ .... ေျပာျပပါလား ....

Post a Comment