Tuesday, December 2, 2008

ေန ့အခ်ိန္မွာသာမိုးေတြရြာျပီးရင္ ျမင္နိုင္တဲ ့ေရာင္စံုသက္တန္ ့တခုကို အခုညမွာ ေတြ ့လိုက္သလိုပါဘဲ.။မ်က္၀န္းေတြကသာ ျပံဳးျပ
ေနတဲ့မရဲ ့မ်က္နွာ မွာအျပစ္ေျပာစရာဘာတခ်က္မွရ်ိမေနပါဘူး.။ မ ရဲ ့အၾကည့္တစ္ခ်က္နဲ ့တင္ရင္ထဲေႏြးေထြးသြားလိုက္တာမ်ားဗ်ာ ခပ္ျပင္းျပင္း ၀ိုင္ခ်ိဳ တခြက္ကို ေသာက္လိုက္ရသလိုက္ရသလို ပါဘဲ.။ “ခ်မ္းေနျပီလားေမာင္ေလး“ဆို တဲ ့စကားနဲ ့အတူကြ်န္ေတာ္အနားကို
ေရာက္လာတဲ ့ မ ရဲ ့ ကိုယ္သင္းနံက ကန္ေဘာင္ေလွခါးရင္းကိုျပဳတ္က်သြားေလာက္ေအာင္ သင္းပ်ံေနတယ္ဆိုရင္ မူးေမ့ျပီးသတိလစ္မ
သြားတာကို ေက်းဇူးတင္ရမွာပါ.။ေသခ်ာပါတယ္ မ ရဲ ့ေတြးေထြးေနတဲ ့လက္ကေလးေတြနဲ ့သာဆြဲမထားရင္ ကြ်န္ေတာ္ကန္ေဘာင္ေလွခါး
ေျခရင္းမွာ ေခြေခြေလး ျဖစ္ေနေလာက္ပါျပီ.။ကန္ေဘာင္ေပၚကို မ က ဆြဲေခၚသြားတယ္ေလ.။ကြ်န္ေတာ္အဲ ့ဒီအခ်ိန္ထိ စကားတခြန္းမွကိုမ
ေျပာႏိုင္ေသးပါဘူး.။ မ ကို ဘဲ ၾကည့္ေနမိတယ္.။ IBC ဘက္ကို လမ္းျပန္ေလွ်ာက္လာၾကတယ္.။ကြ်န္ေတာ္သတိမရွိသလို ျဖစ္ေနေပမယ့္
မ နဲ ့ေတြရင္ေျပာမယ္ဆို တဲ ့စကားတခြန္းက ရင္ထဲကေနအလိုလို ထြက္သြားတယ္.။“မ ကြ်န္ေတာ္ကိုခ်စ္လား“.။ “မ“ တစ္ခ်က္ျပံဳးျပီးေျပာ
တယ္.။ “ျပန္တဲ ့အခါမွေျပာမယ္ ေမာင္ေလး“.။ ကြ်န္ေတာ္ေခါင္းညိတ္လိုက္ပါတယ္.။ မ က ဆက္ေျပာတယ္.။ IBC ကိုလက္ညိဳးထို းရင္း“မ“
က အဲ ့ဒီမွာေနတာေလ“ ျပီးေတာ့ အင္းလ်ားကန္ၾကီးလွပံုေတြ ၊ ခ်စ္သူစံုတြဲေလးေတြရဲ ့ခ်စ္ၾကည္ႏူးပံုေတြကို ေပါ့.။ဒီလိုနဲ ့ IBC နားကို ေရာက္လာပါျပီ.။ မ ကလမ္းေလွ်ာက္တာကို ရပ္လိုက္ျပီးေတာ ့ကြ်န္ေတာ့္ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္မွာ လာရပ္တယ္.။“ေမာင္ေလးမ်က္လံုးမိွတ္ထား“
ျငင္းဆန္ျခင္း ေမးျမန္းျခင္း ကင္းစြာနဲ ့မ်က္လံုးေတြကို မွိတ္လိုက္မိျပီးသားပါ.။ နား နား မွာ တုိးတိုးေလးကပ္ေျပာလိုက္တဲ ့ မ ရဲ ့စကားသံေလးတခြန္း “အသည္းနင့္ေအာင္ခ်စ္တယ္“ ျပီးေတာ့ ပါးတစ္ဖက္ေပၚကအနမ္းေလးတပြင့္ ၊ သြားေတာ့မယ္ဆိုတဲ ့မ ရဲ ့ႏႈတ္ဆက္
စကား၊ ေပ်ာ္ရြင္မႈနဲ ့၀မ္းနည္းမႈ ေတြတစ္ျပိဳင္ထဲ ျဖစ္ေပၚလာျပီး ၊ ကြ်န္ေတာ္မ်က္၀န္းထဲ က ထြက္က်လာတဲ ့အရာတခု ၊ ေပ်ာ္ရြွင္မႈေၾကာင့္
လား၀မ္းနည္းမႈေၾကာင့္လားမသိတဲ ့မ်က္ရည္ေတြပါ.။ေနာက္ကေန ေခၚလိုက္တဲ ့အသံတခု ကြ်န္ေတာ္ သူငယ္ခ်င္းလိုက္လာပါျပီ.။သူစိတ္ပူ
ေနမွာပါ ကြ်န္ေတာ္..။ မင္းငို ေနလား???.။ကြ်န္ေတာ္ေခါင္းခါျပလိုက္တယ္.။မိုးေရေတြကိုပဲ ေက်းဇူးတင္ေနမိတယ္.။ မ နဲ ့ဆံုဖို ့အတြက္ေရာ
ကြ်န္ေတာ္ ငို ေနတာကို ဖံုးကြယ္ေပးတဲ ့အတြက္ေရာေပါ့.။အိမ္ျပန္ေရာက္တဲ ့အထိ ကြ်န္ေတာ္ဘာစကားမွမေျပာျဖစ္ပါဘူး သူငယ္ခ်င္း ကို.။
ကားေပၚက ဆင္းမွ သူကိုေက်းဇူးတင္ေၾကာင္းေျပာမိတယ္.။ အခန္းထဲကို အိမ္ကလူေတြမသိေအာင္ခိုး၀င္ျပီး အ၀တ္အစားေတြ လဲလိုက္
ပါတယ္.။ဒါေပမယ့္ မ ကိုင္ဆြဲခဲ ့တဲ ့လက္တဖက္ ကို ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ ေရေတာင္မသုတ္ခဲ ့ပါဘူး.။အဲ့ဒီလက္တစ္ဖက္္ကို ပါးေလးနဲ ့အပ္ျပီး
ကြ်န္ေတာ္အိပ္စက္ခဲ့ ပါတယ္.။ထူးဆန္းတာကအိမ္မက္ ထဲကို မ ေရာက္မလာခဲ ့ပါဘူး.။ေနာက္ေန ့မနက္မွာ ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္ေတြတအား
ပူျပီးဖ်ားေနပါျပီ.။ေခါင္းေတြ အရမ္းမူးျပီး အိပ္ရာထဲ က ထမရေအာင္ပါဘဲ.။အိမ္က လုပ္ေပးတဲ ့စားစရာေတြ ကို ဘာမွစားမ၀င္ဘူးျဖစ္
ေနတယ္.။ကြ်န္ေတာ္ ေမွ်ာ္လင့္ေနတာက မ နဲ ့ေတြ ့ရမဲ ့ ည (၁၂) နာရီ ကိုပါဘဲ...................။

0 Comments:

Post a Comment