Tuesday, December 2, 2008

ေလာကမွာေမွ်ာ္လင့္ေနရင္ပိုျပီး ေစာင့္စားရတတ္တာကို ကြ်န္ေတာ္ယံုၾကည္ရပါျပီ...။ (၁၂)နာရီထိုးဖို ့ေမွ်ာ္လင့္ေနရတာ တစ္ဘ၀စာ
နီးပါး လို ့ထင္ေနရပါတယ္..။ကြ်န္ေတာ္ရဲ ့အခ်ိ္န္ေတြကို အကုန္ျမန္ေအာင္ လုပ္ႏိုင္တဲ ့တစ္ခုတည္းေသာ နည္းလမ္းက အိပ္စက္ျခင္းပါဘဲ။
ကြ်န္ေတာ္ ့ နည္းလမ္းမွန္တယ္လို ့ဆိုရမွာပါ..။ သတိတရနဲ ့ ျပန္ႏိုးတဲ ့အခါ နာရီကို ၾကည့္မိေတာ့ (၁၂)နာရီထိုးေတာ့မွာပါ..။ကြ်န္ေတာ္
ဗိုက္ေတြတအားစားေနပါျပီ..။ တေနကုန္ဇြြတ္မွိတ္ျပီးအိပ္ထားတာေၾကာင့္ ေခါင္းေတြလဲ ကိုက္ခဲ ေနျပီေလ..။ေကာ္ဖီတခြက္ ေသာက္ဖို ့စိတ္ကူး မိလိုက္တယ္..။ေကာ္ဖီေဖ်ာ္ေန တုန္း မ ေရာက္လာမွာကို လဲ စိိုးရိမ္ေနတယ္..။ ကြ်န္ေတာ္ မေသာက္ျဖစ္ေတာ့ပါဘူး..။ ကြန္ျပဴတာ
ေရွ့မွာဘဲ ထို္င္လိုက္မိတယ္..။ Online ေပၚမွာ တေယာက္မွ မရွိပါဘူး..။ ဒါေပမယ့္ (၁၂) နာရီ ကမထိုး ေသးဘူးေလ..။ ကြ်န္ေတာ္ ယံုၾကည္ေနတယ္ မ လာမယ္ဆိုတာကို ေပါ့..။ တျခား ဆိုဒ္ေတြကို လိုက္ၾကည့္ေနခဲ့တယ္..။ ဘယ္ေလာက္ၾကာသြားမွန္း ကြ်န္ေတာ္
မသိလိုက္ပါဘူး..။ မ ရဲ ့စာတန္းေလး၀င္လာမွကြ်န္ေတာ္သတိရမိတယ္...။” ေမာင္ ေနမေကာင္းဘူးလား” ..။ ညာလို ့လဲ ရမွာမွဟုတ္တာ..။
“ဟုတ္တယ္“ လို ့ကြ်န္ေတာ္ျပန္ေျဖလိုက္တယ္..။ ေနမေကာင္းတာကို ဘာလို ့အနားမယူတာလဲ .......။ ေနမေကာင္းတာေပ်ာက္ခ်င္လို ့ေစာင့္ေနတာပါ မ ရယ္..။ မ ကို ေရာ သတိရလို ့လား.............။ ကြ်န္ေတာ္ မညာပါဘူး..။ အခ်ိန္တိုင္း မဟုတ္ေပမယ့္ ... ေလာကၾကီီးကို ျမင္ေနတဲ ့ကြ်န္ေတာ္မ်က္လံုးေတြ မွိတ္လိုက္တိုင္းမွာ အ ျမဲသတိရေနပါတယ္..။ ”မ” ေက်နပ္ပါတယ္ ကြာ..။ ေမာင္ ေနေကာင္းေအာင္
ေနေနာ္..။.........မျဖစ္ႏိုင္ေပမယ္ ့ မ ကို ကတိတခုေတာ့ေပးပါလား............။ ဘယ္ေတာ့ မွ ေနမေကာင္းမျဖစ္ေတာ့ပါဘူးလို ့ေလ.......။
ကြ်န္ေတာ္အတတ္ႏိုင္ဆံုးၾကိဳးစားပါ့မယ္လို ့ကတိေပးလိုက္တယ္..။ မ ႏႈတ္ဆက္ျပီးေတာ့ေပ်ာက္သြားျပီးေလ..။ကြ်န္ေတာ္ ဘာဆက္လုပ္
ရမလဲ .......။ ဒီအတို္င္းဆက္သြားေနလို ့လဲ မျဖစ္ေတာ့ဘူး.......။ တခုခု ကို ဆံုးျဖတ္ရေတာ့မွာပါ..။ ကြ်န္ေတာ္ တစ္ညလံုး မအိပ္ဘဲ စဥ္းစားေနမိတယ္ေလ..။“မ“ နဲ ့ေတြ ့ ျပီးေတာ့ မ ကို ေမးရမွာေပါ့ ကြ်န္ေတာ္ ကို ဘယ္လို သိေနတာလဲ .. ကြ်န္ေတာ္ ေျပာခ်င္တာေတြ ကို ဘာလို ့ၾကိဳသိေနတာလဲ ကြ်န္ေတာ္ ့ စိတ္ထဲ မွာ မရွင္းတာေတြ အားလံုးကို ေမးရေတာ့မွာပါ ..။ ေနာက္ဆံုးေတာ ့ ”မ” နဲ ့ေတြ ့ဖို ့ကို ကြ်န္ေတာ္ဆံုးျဖတ္လိုက္ျပီး ”မ”ဆီကို mail တစ္ေစာင္ပို လိုက္တယ္..။ Mail ထဲ မွာ ကန္ေဘာင္ေပၚ မွာ မနဲ ့ ထပ္ေတြ ့ဖို ့ကြ်န္ေတာ္ ခ်ိန္းလိုက္တာပါ..။ဒါေပမယ့္ မိုးမရြာတဲ ့မနက္ေစာေစာ အခ်ိန္ေတြ မွာပါ...။ ျပီးေတာ့ကြ်န္ေတာ္ ျပန္အိပ္ခဲ ့တယ္ ..။ ေနမင္း ၾကီးထြက္ေပၚ ခါနီးေနပါျပီ..။ကြ်န္ေတာ္ ႏိိုးေတာ့ ေတာ္ေတာ္ ေနျမင့္ေနပါျပီေလ..။ ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္လက္ သန္ ့စင္ျပီးေတာ့ ေကာ္ဖီတခြက္ ေသာက္ရင္း
ကြန္ျပဴတာေရွ့ကို ေရာက္တယ္..။ ကြ်န္ေတာ္ “ မ“ ဆီကို ပို ့လိုက္တဲ ့ mail ေရာက္ ပ မလားလို ့ စိ္တ္ပူေနတာပါ..။ ကြ်န္ေတာ္စစ္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ “မ“ ဆီကို ေရာက္သြားပါျပီ..။ ကြ်န္ေတာ္စိတ္ခ်လက္ခ် နဲ ့ ကြန္ျပဴတာေရွ့ကေန ထ လိုက္ျပီး အခန္းတံခါး ဆီကို ကြ်န္ေတာ္ေရာက္လာခဲ ့ပါတယ္ ..။ တံခါးဖြင့္ ရင္းနဲ ့ကြ်န္ေတာ္သတိတခု ရလိုက္လို ့ ကြန္ျပဴတာဆီကို ေျပးသြားတဲ ့အခါ....................။ ကြ်န္ေတာ္အံၾသလြန္းလို ့လက္ထဲ က ေကာ္ဖီခြက္ ေတာင္ လြတ္ ၾကသြားပါတယ္.....။
”မ” ဆီ ပို ့ထားတဲ ့ Mail မွာ................................................။

0 Comments:

Post a Comment